søndag den 25. november 2012


Sjove børne fotografier: Sjov giver gode børnefotos!

Hvis du har problemer med at gøre børnene føler, behagelig og naturlig foran kameraet, læse på! Hvis du vil vide hvordan professionelle gør deres barn billeder så specielle, læring blot få følgende tip og tricks vil hjælpe dig med at få disse fantastiske børn fotografier - bekendt, disse slags fotografier, udstillingsvindue barnets særlige karakter og personlighed. Og for at få disse billeder, skal du holde den lys og sjov. Når de shooting erfaringer er behageligt, fotograf, ung og forældre alle vinde!

Forretningshemmelighed: Fotografere børn skal gøres med kærlighed

Jeg har en lille hemmelighed: arbejde med børn er bare almindelig god sjov. Gør hvad du elsker er vigtigt i enhver kreative affære og væsentlige, når det kommer til at fotografere børn. Den gode nyhed er, at det er let at finde glæden i fotografere børn. Jeg har faktisk det bedste job i verden!

Fotograf: Nyd din børnefotografering

Når du accepterer at play er ikke blot et useriøst rekreation, men et darned alvorlige kald til et barn, og du lære at spille på måder, der er relevante for hver enkelt barns interesser og evner, får du har taget et stort skridt hen imod etablering af et vellykket samarbejde med din unge emner.
Foretag foto session noget barnet ønsker at (dvs. har det sjovt og spille), og du får en langt bedre mulighed for at udføre dine egne mål - at gøre fantastiske portrætter, som du kan være stolt af.

Brug forældrene som redskaber ved børnefotografering

Så hvordan får jeg billeder af den lidt dickens? Enkel. Jeg medtager mor eller far som en baggrund eller en prop. Jeg Lad barnet holde fat i benet; skulder; hånd, flytte i stram for en tæt, brug en lang linse og lad overordnet bliver en simpel kompositorisk element.

Det er ikke en falliterklæring. Det fungerer. Faktisk har jeg disse skud så meget jeg egentlig skyde dem bevidst nu og ikke som en sidste udvej. Undertiden I set up the shot - "Mommy, vil du komme her og stå på stedet og har junior's hånd?" - og nogle gange kan jeg se et magisk øjeblik mellem tager når en forælder kommer ud på baggrunden for komfort et emne eller spytte på hendes hænder og glatte ned sit hår eller ændre et outfit. Jeg erobre skudt.

Dygtige fotografer i Danmark



Ingen kommentarer:

Send en kommentar